søndag den 1. juni 2014

Første sommersøndag

... endte med diskgolf, lunkne øl og grin galore i Valbyparken.
Cykelturen, de glade smil og dårlige kast er helt gratis og Valby er et af mine yndlingssteder i København, der stadig står som uopdaget og smuk. Kommer man fra Nørrebro som jeg kan den grønne sti anbefales.

Efterfølgende stod den på Fermentoren på Vesterbro, med en kort afbrydelse hos nærmeste pakistaner efter samosas, hvor man kunne få dejlig specialøl på fad - jeg er efterhånden ret meget fan af lambisk frugtøl, specielt med kirsebær, mums. Glæder mig helt til at skulle til Bruxelles her til august, hvor den også står på øl og fritter en masse.

Hjemme ventede dagens madmor, som serverede risotto, mums, og dessertkok som serverede Marängsviss, en svensk dessert med kyskager, banan, is og flødeskum - et lovechild mellem bananasplit og eton mess. Haps!

Sluttede aftenen af med varmt fodbad, the og Deadline. Søndag er min yndlingsdag.
I morgen står den på mere ballade.

Kram.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar